هاست ویندوز 2016 ابری

هاست ویندوز ابری 2016 ، هاست ویندوز

هاست ویندوز 2016 ابری

هاست ویندوز ابری 2016 ، هاست ویندوز

همه چیز در مورد هاست نامحدود

هاست نامحدود چیست؟

در این مقاله به بررسی هاست نامحدود خواهیم پرداخت. آیا فروش این هاست از نظر فنی امکان پذیر است یا خیر ؟آیا شرکت هایی که پلان های هاست نامحدود ویندوز، وردپرس و یا هاست ابری نامحدود لینوکس ارایه می دهند به صورت شعارگونه و جهت بازاریابی به ارایه چنین سرویسی می پردازند یا قضیه در پشت صحنه چیز دیگری است؟ با بررسی ویژگی های سرویس  ارزان با ما همراه باشید.

شاید با یک جستجوی ساده در سطح اینترنت به شرکت های میزبانی ایرانی و خارجی برخورد کرده باشید که در سرویس های میزبانی خود از پلانی با نام میزبانی وب نامحدود ارائه می دهند.در این سرویس ها میزان پهنای باند و دیسک جهت ذخیره اطلاعات کاربر بسیار زیاد است.این مقدار به حدی زیاد است که به طور معمول بیش از حد استفاده نرمال یک کاربر است به همین خاطر از این هاست و یا بهتر بگوییم از این سرویس ها با نام هاست نامحدود یاد می شود.

هاست نامحدود رایگان و یا ارزان آیا از نظر فنی امکان پذیر است؟

سوال اساسی این است مگر می شود یک فضای میزبانی به صورت نامحدود باشد؟آیا کاربران تا بی نهایت می توانند در یک هاست نامحدود رایگان اطلاعات قرار دهند؟

میزان پهنای باندی که برای سایت هایی که در هاست نامحدود رایگان و ارزان ارایه می شود چه قدر است؟


آیا کاربر به هر تعدادی که می خواهد می تواند وبسایت داشته باشد؟ قیمت این سرویس چقدر است؟آیا می توان به ارزان بودن این سرویس اعتماد کرد و یا برخی از شرکتهای هاستینگ برای دوره ی محدود سرویس خود را برای تست رایگان می گذارند.

میزان منابع سخت افزاری همانند RAM و CPU در این هاست به چه صورت به یک سایت اختصاص داده می شود؟این موارد پرسش های اساسی است که برای کاربرانی که قصد خرید یک سرویس میزبانی را دارند در سطح اینترنت بوجود می آید.به صورت خلاصه به شما بگوییم که سرویس میزبانی نامحدود بیشتر به یک شعار تجاری برای کسب مشتریان در حوزه هاستینگ شبیه است تا یک واقعیت.بدیهی است در جهان مادی ما هیچ چیزی به صورت بی انتها و نامحدود وجود ندارد بنابراین داشتن یک سرویس میزبانی بدون هیچ محدودیتی از نظر تکنیکی و فنی امکان پذیر نمی باشد.



در هاست نامحدود ایران چه تعداد سایت می توانیم داشته باشیم؟

اینکه در برخی سایت های اینترنتی دیده می شود که شما در یک هاست نامحدود ایران می توانید به تعداد نامحدود سایت داشته باشید یک شعار تجاری و از نظر فنی امکان پذیر نیست.بنابراین در این سرویس ها نیز شما می توانید تعداد سایت محدودی داشته باشید.

در هاست ابری ویندوزی و هاست ابری لینوکسی میزان فضای دیسک نامحدود است؟

این سرویس می تواند انواع مختلفی داشته باشد. هاست نامحدود ویندوز، هاست ابری لینوکس دو نوع محبوب سرویس میزبانی در بین شرکت های میزبانی به شمار می روند.اگر هاست ابری لینوکس مناسب شما نیست این سرویس میزان فضای دیسکی که در اختیار کاربر قرار می دهد کاملا محدود است بنابراین فریب شعارهای تجاری که در برخی از سایت های فروش و خدمات میزبانی ارایه می شود را نخورید.آیا می دانید ارایه یک سرویس میزبانی ابری لینوکس با فضای هارد دیسک بسیار زیاد تا چه اندازه برای یک شرکت میزبانی می تواند هزینه به دنبال داشته باشد؟ با اندکی تامل می توانید پی ببرید که در هاست ابری لینوکس و یا به طور کلی هاست نامحدود ابری فضای هارد دیسکی که برای ذخیره دیتابیس و اطلاعات سایت و ایمیل های خود از آن استفاده خواهید کرد محدود است و اینکه گفته می شود در این سرویس فضای هارد دیسک بی نهایت است شعار تجاری بیش نیست.

پیاده سازی هاست نامحدود

بسیاری از شرکت های میزبانی سرور های موجود خود را که اشتراکی هستند بیش از حد استاندارد در اختیار وبسایت های کاربران قرار می دهند فرض کنید یک سرور با یک پهنای باند محدود و هارد دیسک محدود تا 50 وبسایت را می تواند سرویس دهد.خب بدیهی است در برخی زمان ها سایت های اینترنتی منابع کمتری از حد در نظر گرفته شده برای آنان را مصرف می کنند در این جاست که بسیاری از شرکت های میزبانی سو استفاده کرده و روی همان سرور 100 سایت یعنی دو برابر خدمات دهی می کنند. در ادامه معایب سرویس هاست نامحدود را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

مزایای هاست نامحدود

با توجه به اشتراکی بودن هاست نامحدود در بسیاری از شرکت های میزبانی,  قیمتشان بسیار ارزان بوده و این سرویس مناسب برای افرادی است که سایت حساسی ندارند و در صورتی که کندی خاصی بر روی سایت خود داشته باشند این مورد برایشان قابل تحمل خواهد بود.

معایب هاست نامحدود

در میزبانی نامحدود رایگان که در برخی از شرکت های میزبانی ارایه می شود به دلیل اینکه بیش از حد استاندارد سایت برروی یک سرور میزبانی می شود در نتیجه منابع سرور در برخی بازه های زمانی به شدت مصرف شده و سایت های موجود در آن وب سرور با کندی شدیدی مواجه خواهند شد.بنابراین یکی از معایب هاست نامحدود ویندوز و یا هاست ابری لینوکس را می توان کندی وبسایت های بارگذاری شده برروی آن به دلیل اشتراک بیش از حد منابع سخت افزاری از سمت سرور میزبانی وب دانست.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.