هاست ویندوز 2016 ابری

هاست ویندوز ابری 2016 ، هاست ویندوز

هاست ویندوز 2016 ابری

هاست ویندوز ابری 2016 ، هاست ویندوز

هاست ویندوز 2016 ابری ایران

هاست ویندوز ابری چیست؟

در سرویس هاست ویندوز 2016 ابری ایران چندین سرور متصل به یکدیگر می باشد و این فناوری Hybrid Cloud Technology نیز نامیده می شود که این فن آوری کاملا جدید و بسیار سودآورتر میباشد اگر بخواهیم با راه حلهای سنتی میزبانی وب مقایسه کنیم. در واقع سرورهای ابری میتوانند در پایگاه داده مستقلی مستقر شوند.  Cloud serverدر حال اجرای وب سایت است که از منابع متفاوتی مانند DNS وهمچنین پست الکترونیکی استفاده می کند. به عبارت دیگری میتوان گفت سیستم دارای توزیع کارمیباشد. بنابراین، سایت شما دارای زیرساختی بسیار سریع و قوی می باشد. میتوان  مهمترین ویژگی Cloud Hosting، را بی شک  دسترسی که  به آن ارائه می شود نام برد. در سرویس میزبانی ابری که با منطق فن آوری ابری کار می کنند، سرویسهای  کاربر به اصطلاح در یک سرور فیزیکی ثابت قرار ندارد. بنابراین، در صورت  به وجود آمدن هرمشکل احتمالی با یک سرور، کاربران به سروری دیگر هدایت شوند.

هاست ابری



چرا استفاده از Cloud Hostingاستفاده کنیم؟

مهمترین وجه تمایز را میتوان گفت از آنجایی که سایت کاربر در بیش از یک سرور میزبانی می شود، سرورهای دیگر در صورت هر گونه وقفه در سروری و یا هر ایرادی قطع شده باشد به هیچ عنوان کاملا دسترسی به سایت از بین نمی رود. هدف ایجاد ازسرورهای ابری، که میتوان گفت به عنوان آخرین تکنولوژیها میباشد که مود استفاده قرار میگیرد. ارائه کامل عملکرد میباشد با اجتناب از مصرف تمامی منابع با ایجاد یک مکانیزمی قوی است.امنیت سایتها توسط شرکتها ارائه میشود و به روز رسانی آن خودکار میباشد که خود این هایز اهمیت میباشد.

 Cloud Hosting به طور پیش فرض منابع اضافی بدون هیچ درنگی سایت را هنگامی که بازدید کننده ی آن افزایش یافته است و بیشتر از مصرف پیش بینی شده است را به صورت پیش فرض  فراهم می کند. و شما تنها از منابعی که استفاده میکنید را باید پرداخت کنید بنابراین قیمت هاست کاملا منطقی و به صرفه برای کاربر میباشد.

فن آوری Cloud Hosting فن آوری کاملا جدید است و بسیار سودآور تر از راه حل های سنتی میزبانی وب است. اولین و مهمترین ویژگی Cloud Hosting، بدون شک، مزیت بزرگی است که برای دسترسی به آن ارائه می شود. در سرویس Cloud Hosting که با منطق فن آوری ابر کار می کند، سرویس شما در یک مزرعه سرور میزبانی می شود و نه در یک سرور فیزیکی ثابت. به این ترتیب، در صورت مشکل احتمالی با یک سرور، کاربران می توانند به سرور دیگر هدایت شوند، بنابراین کاربران شما تقریبا هرگز با خدمات کاهش یافته مواجه نمی شوند.

در مقایسه ی  قیمت سرویس ها  قیمت های، نسل جدیدی از هاست میزبانی ابری دارای مزایای زیادی میباشند. از طرفی آنها مقیاس پذیر میباشند، شما فقط می توانید بنابر ویژگی هایی که نیاز دارید و حتی  برای کاربر مقدور است  که به همان اندازه که نیاز دارد هنگام استفاده از هاست ابری هزینه ی خود را پرداخت کند.

کدام میزبانی وب

سرور ویندوز ابری ایران نسل نوینی در سرور ها و میزبانی وب می باشد. در این نوع از میزبانی وب که در آن اگر شما به فضا یا پهنای باند بیشتر نیاز داشته باشید، این افزایش به صورت خودکار توسط سرور ابری صورت میگیرد تا با نیازهای میزبانی خود سازگار باشد بر اساس این فناوری پیشرفته پرداخت هزینه ی شما متناسب مصرف شما می باشد. از سویی دیگربا توجه به محل جغرافیایی قرارگیری دیتا سنتر نسبت به کاربر سرعت سرویس دهی آنها متفاوت خواهد بود. بنابراین است ویندوز2016 ابری ایران برای شما سرعت بالایی را به ارمغان می آورد.

میزبانی وب

هاست ویندوز

 از سویی دیگر شما باید به سیستم عامل و زیرساخت های مورد استفاده در نوع میزبانی که شما انتخاب می کنید توجه داشته باشید. با توجه به زبان برنامه نویسی، زیرساخت ها و سایر ویژگی های مورد استفاده ، باید انتخاب خود را در این راستا انجام دهید.


خرید هاست رایگان ایرانی چه شرایطی دارد؟

برخی از شرکتهای هاستینگ هاست رایگان ایرانی ارائه میدهند که این نوع هاست ها شرایط و نیازمندی های خاص خود را دارد از جمله باید دامنه ی ثبت شده ی کاربرIR  باشد توصیه ی ما قبل از هرگونه خریدی از شرکتها بررسی نیازمندی خود و سپس تحقیق در مورد اعتبار شرکت هاستینگ می    باشد.

به هنگام خرید هاست باید دقت کنیم که کدام هاست مناسب پروژه ی ما می باشد.ویندوز ی یا لینوکسی و همچنین کدام سرویس مناسب هدف پروژه ی ماست و سرویس خود را بنا به نیاز خود انتخاب کنیم شرکتها امروزه سرویس و پلنهای متفاوتی ارایه میدهند که گاهی مورد نیاز کاربر نیست بنا براین باید توجه کرد تا سرویسی مطابق یا نزدیک به نیاز خود را انتخاب کرده تا هزینه های نهایی بنا به نیاز ما حساب شده باشد .برخی از شرکتها هاست های ارزان و برخی متاسفانه گرانتر از عرف تعیین میکنند باید در انتخاب شرکت هاستنگ خود دقت کنید و اعتبار شرکت را در قیمت نهایی سرویس خود احاظ کنید زیرا برخی از شرکت با قیمت از هاستی را به کاربر ارائه میدهند که آپ تایمشان کاربر را دچار درد سر میکند. 

هاست رایگان ایرانی