هاست ویندوز 2016 ابری

هاست ویندوز ابری 2016 ، هاست ویندوز

هاست ویندوز 2016 ابری

هاست ویندوز ابری 2016 ، هاست ویندوز

نکات طلایی در مورد خرید هاست خارجی و هاست ابری

خرید هاست خارجی 

اگر شما بخواهید سرور های هاست شما در خارج از کشور باشد بایستی به هنگام خرید هاست خارجی بگیرید.هاست ها براساس قرار گیری محل سرور ها به دو دسته ی تقسیم می شود هاست های خارجی معمولا سروهایشان در کانادا امریکا و آلمان می باشد.

از طرفی دیگر قبل از خرید هاست خارجی، یکی از آخرین تکنولوژی های ارائه شده در زمینه هاستینگ، هاست ابری می‌باشد که از محبوبیت بسیار بالایی در بین کاربران نیز برخوردار است.

مفهوم اساسی هاست ابری توضیع سرور ها در مناطق مختلف می‌باشدکه بایستی قبل از خرید هاست خارجی به آن دقت کرد. به طوری که منابع سخت افزاری برای میزبانی وبسایت شما بر روی چندین سرور توضیع شده اند ولی تمام آنها در راستای پشتیبانی وبسایت به صورت همیشگی و بدون قطعی کار می‌کنند.


تاثیر این نوع میزبانی و این تکنولوژی در uptime  وبسایت بسیار زیاد و قابل توجه می باشد؛ چراکه اگر یکی از سرور ها دچار مشکل سخت افزاری و یا نرم افزاری گردیده و امکان ارائه سرویس و تخصیص منابع را نداشته باشد به صورت موقت از مدار خارج شده و سایر سرورها جای آن را پر کرده و پشتیبانی از وبسایت بدون وقفه ادامه می‌یابد.



هاست ابری ویندوز


یکی دیگر از نکات مهم و مزایای این نوع میزبانی امکان مدیریت کاملا هوشمند پهنای باند و ترافیک موجود بر روی وبسایت در ساعات اوج بار می‌باشدکه در مقابل خرید هاست ابری ویندوز قرار می گیرد.هاست ابری که سیستم عامل آن ویندوز باشد هاست ابری ویندوزی گویند. 

به طور معمول در این ساعات میزان بازدید از وبسایت بسیار بالا رفته و ممکن است باعث افت شدید در بارگذاری صفحات وبسایت گردد که با این تکنولوژی و مدیریت bandwidth این مشکل به صورت کامل رفع و سرعت بارگذاری وبسایت در حد مطلوب باقی خواهد ماند.

پس به طور کلی و در یک جمله می توان گفت که تعامل سرور های مختلف با یکدیگر و تقسیم وظایف در زمان های مختلف و تخصیص منابع بصورت هوشمند را هاست ابری که به هنگام خرید هاست خارجی شما این قابلیت را نخواهید داشت.



مثالهایی از هاست ابری


به عنوان بهترین مثال در این خصوص می توان به وبسایت Google.com اشاره نمود. سرورها و منابع مورد نیاز این موتور جستجو در سراسر دنیا پراکنده شده اند و با توجه به پیاده سازی تکنولوژی پردازش ابری در دهه اخیر هیچ مشکلی در خصوص عدم بارگذاری این وبسایت گزارش نشده لذا می‌توان گفت که مشاهده عدم لود وبسایت Google  به دلیل Down  بودن سرور بسیار غیر محتمل و تقریبا غیر ممکن می‌باشد.


هاست ابری چیست؟


برای پاسخ به پرسش هاست ابری چیست؟ همانگونه که قبلا نیز شرح داده شد هرکدام از سرورها در یک مجموعه که به اصطلاح یک "ابر" یا "cloud" نامیده می شود وظایف مشخصی دارند و در صورت بروز هرگونه مشکل برای یکی از سرورها، سایر سرورهای دیگر جای آن را پر کرده و مشکلی از لحاظ تخصیص منابع ایجاد نخواهد شد و از down  شدن وبسایت نیز جلوگیری بعمل خواهد آمد.

همچنین در شرایط اوج بار و ترافیک زیاد و بالا رفتن میزان بازدید کاربران از وبسایت که موجب افت سرعت و کمبود پهنای باند می‌شود، سایر سرور های موجود در یک ابر به صورت هوشمند کمک کرده و بار ترافیکی را بین خود تقسیم می کنند که به تبع این امر سرعت بارگذاری وبسایت و کیفت ارائه خدمات بالا می‌رود. البته این شرایط و سطح کیفی کاملا به سخت افزار سرورهای موجود در ابر وابسته بوده و یقینا در صورت استفاده از سخت افزار ضعیف، به طور کلی کیفیت و سرعت ابر پایین خواهد آمد.



هاست ابری در مقابل سرور های اختصاصی و مجازی


برای مقایسه هاست ابری و سرورهای اختصاصی و مجازی باید به نکاتی مانند پایداری، قابلیت و ضریب اطمینان و همچنین هزینه توجه کرد و با توجه به اینکه در هاست ابری به جای یک سرور از چند سرور فیزیکی استفاده می‌شود لذا در قیاس با سرور های اختصاصی و مجازی موارد ذکر شده از جمله پایداری و ضریب اطمینان به مراتب بالاتر و تضمین شده تر می‌باشند.

البته هزینه در سرور های ابری بسته به میزان استفاده می تواند متفاوت باشد و برای مثال نگهداری و ارائه خدمات مناسب برای وبسایت های با بار ترافیکی بالا در بستر هاست ابری بسیار پرهزینه خواهد بود. برای کاهش هزینه می توان از سرور های مجازی و یا میزبانی های اشتراکی بهره برد که البته این دو هرگز پایداری میزبانی های ابری را ندارند.

در یک میزبانی اشتراکی چندین وبسایت (ده ها و یا بعضا" صدها) بر روی یک سرور قرار می‌گیرند لذا هزینه راه اندازی و نگهداری هر وبسایت بسیار کم خواهد شد ولی بروز مشکل بر روی سرور می‌تواند منجر به قطع شدن تمامی وبسایت ها گردد که این امر به معنی پایین بودن پایداری وبسایت ها خواهد بود. در سرور های مجازی نیز تقریبا مشکل مشابه می باشد به طوری که اگر سرور فیزیکی که ماشین های مجازی بر روی آن راه اندازی شده اند دچار مشکل شود تمامی آن ماشین ها قطع خواهند شد.


https://iranhost.com/blog/%D8%A7%D9%86%D8%AA%D8%AE%D8%A7%D8%A8-%D8%B3%D8%B1%D9%88%DB%8C%D8%B3-%D9%87%D8%A7%D8%B3%D8%AA-%D9%85%D9%86%D8%A7%D8%B3%D8%A8/

 

همانطور که می دانید هیچ تکنولوژیی نمی‌تواند کاملا خالی از عیب باشد و تکنولوژی هاست ابری نیز از این قاعده مستثنا نیست. در ادامه به برخی از این معایب استفاده از هاست ابری اشاره میکنیم.


هزینه بالا


به عنوان یکی از معایب هاست ابری می توان به هزینه بالای راه اندازی و نگهداری اشاره نمود. این هزینه نیز با بالا رفتن ترافیک و بازدید وبسایت و گسترده شدن کسب و کار به مراتب بیشتر نیز می‌شود.

همه چیز درباره ی هاست ابری ویندوز

هاست ابری ویندوز

ابتدای این پست بایستی گفت که برگزیدن میزبانی هاست ابری ویندوز کاربر را الزاما به محصولات مایکروسافت محدود نکرده است. در واقع بیشتر برنامه های امکانات ویژه ای می دهند از قبیل  نصب کردن آسان برنامه های طرفدار مثل 

وردپرس

جوملا

 دروپال

 PrestaShop

 Php

 و سایر را برای کاربر در دسترس قرار می دهند.

هاست ابری ویندوز

در اینجا دیگر هیچ پلاگین cPanelبرای کاربر وجود ندارد،هاست ویندوز اما برای کاربر چیزی هم مانند آن تعبیه شده است که plesk، که قابلیت هایی مفیدی را به شما به عوان کاربر ویژه ی ان می دهد از قبیل:

1-امکان مشاهده  کردن وضعیت وب سایت شما

2- ایجاد کردن حساب های ایمیل

3-به صورت اجماع می تولن گفت  به صورت کلی کل برنامه شما را به عنوان کاربر مدیریت خواهد کرد.

در صورت کلی می توان میزبانی ویندوز دارای برخی مشکلات می باشد که این امر باعث ترسیدن کاربران آن می شود که در واقع این مشکلات محدودیت هایی می باشند که نسب به هاست لینوکسی دارد.در حقیقت شما همه ی سرویس و خصوصیت و توانایی های که هاست لینوکسی می دهد را دریافت نخواهید کرد.

همچنین کمک های کمتری را برای حل کردن مشکلات خواهید داشت برای مثال برنامه های عیب یابی هم مانند وردپرس در پلت فرم ویندوز کمتری در اختیار خواهید داشت. از طرفی دیگر از انجایی که مایکروسافت دارای لایسنس می باشد و بایستی هزینه آن را پرداخت کرد این  در حالی می باشد که لینوکس open source  می باشد و هزینه ای ندارد بنابراین این امر طبیعی است که پلان هاست ویندوزی نسبت به پلان هاست لینوکسی قیمتش گرانتر باشد.

با این وجود اگر شما نیازمند به بهره گرفتن از فن آوری های مایکروسافت می باشید، هاست ویندوزی این قابلیت را دارد که میزبانی ارائه دهد که یک سرویس عالی به همراه هزینه ی پایین را به کاربران خود ارائه دهد.

می توان گفت بیشتر میزبانی وب ها در سرورهای لینوکسی اجرا می شوند.برای اطلاعات بیشتر درباره ی این موضوع کافی است بر روی کلمه ی اینجا کلیک کنید.

هاست ابری


 مهمترین دلیل برای آن این است که سیستم عاملشان قوی می باشد:

1- قابلیت اعتماد بالایی دارند.

2-امن و همچنین رایگان می باشند.

اما با وجود این همه مزایت هاست لینوکس برای همه مناسب نمی باشد. اگر وب سایت شما برپایه ی تکنولوژی های مایکروسافت از قبیل ASP.NET یا .NET باشند و یا شما این قصد را داشته باشید که ، مایکروسافت SQL Server یا دیگر محصولات مایکروسافت را اجرا کنید، شما ناچار خواهید بود که از پلن های هاست ویندوز استفاده کنید.

ویژگی های هاست ابری نامحدود Cloud Hosting

بیشتر شرکتهای هاستینگ (میزبانی) که پلن های هاست ابری نامحدود را ارائه می دهند سرویس ماهانه به صورت نا محدود برای انتقال داده را می دهند،با قلمداد کردن فاکتورهای دیگر شما به عنوان کاربر با توجه به کسب و کار خود بایستی تصمیم گیری برای خرید سرویس خود کنید.

 اگر شما نیاز داشته باشید که انتقالات نا محدودی انجام دهد، هاست ابری نامحدود بدون قلم داد کردن اینکه آیا داده یا ذخیره سازی است، شما بایستی مطمئن گردید که چاپ کوچکی را بخوانید مبنی بر این که اطمینان حاصل کنید هیچ مشکلی وجود ندارد. به عبارتی دیگر می توان گفت که ، شما به عنوان کاربر بایستی اطمینان حاصل کنید که تعریف شما از نامحدود بودن با تعریف سرویس میزبانی منطبق باشد.در غیر این صورت این امکان وجود دارد که این دو چیز کاملا متفاوتی باشند.

هاست ابری نامحدود

هنگامی که بحث ذخیره سازی می باشد، ما به این اطمینان رسیده ایم که هاست ابری نامحدود معمولا درایوهای سخت افزای یا درایوهای خدمات می دهند که رنج آنها به صورت معمول اندازه ای بین صد تا دویست گیگابایت خواهد بود. می توان گفت که گاهی از اوقات شما می توانید یک میزبان وب را پیدا کنید که امکان ذخیره سازی نامحدودی را به شما بدهد.

 

به این نکته بایستی توجه کرد که درایوهای به صورت جامد به صورت معمول سریع تر از همتایان مبتنی بر سخت افزاری خود می باشند، هاست ابری نامحدود اما بایستی به این نکته توجه کرد که از لحاظ گنجایش ذخیره سازی، کوچک تر می باشند.بنابراین اگر کاربر به دنبال حجم منحصر به فردی می باشد، هاست ابری نامحدود بهره گیری از یک هارد دیسک راه حلی مناسب برای شما می باشد.

هاست ویندوز

نحوه عملکرد میزبانی ابری

همانطور که در این مقاله اشاره شد هر سرور در یک به اصطلاح “ابر” وظیفه خاصی را دنبال می کند تا در هر زمان در صورت بروز مشکلات احتمالی برای یک سرور، مابقی سرور ها جایگزین آن شده و از Down  شدن وب سایت مربوطه جلوگیری نمایند.

همچنین در زمان های پیک که یک سرور با ازدیاد درخواست از طرف بازدیدکنندگان مواجه می شود و افت سرعت و کمبود Bandwidth  در آن اجتناب ناپذیر خواهد بود، بقیه سرورهای درون یک “ابر” به کمک آمده و بار ترافیکی را بین خود تقسیم می نمایند که این امر موجب افزایش کیفیت در ارائه خدمات به کاربران می شود. البته دقت داشته باشید که استفاده از سرورهایی که از نظر سخت افزاری ضعیف می باشند، موجب افت کیفیت در ارائه خدمات در سطح تمام “ابر” خواهد شد که این مشکل معمولا در میزبانی های ابری با قیمت های پایین رخ خواهد داد.

https://iranhost.com/blog/%D9%85%DB%8C%D8%B2%D8%A8%D8%A7%D9%86%DB%8C-%D8%A7%D8%A8%D8%B1%DB%8C-%D9%88-%DB%8C%D8%A7-cloud-hosting-%DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA-%D8%9F/





همه چیز در مورد هاست ابری رایگان

هاست ابری رایگان

شرکتها امروز با توانایی های خودتوانسته برای رقابتی بیشتر خدمات میزبانی هاست ابری رایگان را با توجه بر اساس فناوری رایانش ابری به کاربران خود ارائه کنند، امکان استفاده از هاست رایگان ابری بی هیچ محدودیتی زمانی را برای آشنا کردن هر چه بیشتر مشترکین شرکت هاستینگ  با این نوع سرویس ایجاد کرده است و شما به عنوان کاربر میتوانید با استقلال، بدون هیچ دشواری و مزاحمت های پیام های بازرگانی و تبلیغات وب سایت خود را بر روی هاست رایگان شرکنت هاستینگ راه اندازی کنید. هاست ابری رایگان همینطور در طراحی پنل ابری ،این تلاش شده است با بهره گیری از خدمات میزبانی ابری وابستگی اش به دانش فنی وب به طور چشمگیری کتاهش یابد، هر چند باید متذکر بود استفاده کردن از ابزارهای مختلفی تحت وب در بعضی زمانها فقط در زمره ی تجربه کافی میباشد و همینطور علاقه لازم برای استفادهاز منابع اینترنتی می باشد.

میزبانی ابری آخرین فرم میزبانی وب می باشد که در طی چندین سال اخیر محبوبیتش دو چندان شده است. مفهوم اصلی میزبانی ابری "Divide and Rule" می باشد. منابع مورد نیاز برای نگهداری کردن وب سایت شما در بیشتر از یک وب سرور افزایش پیدا می کند و بر اساس نیاز لازم به کاربر ارائه می شود.و در نهایت خود این امر تا حدود خیلی زیادی باعث کاهش احتمال وقفه در هنگام خرابی های سرور می شود.

یکی دیگر از جنبه های قابل توجه هاست ابری این می باشد که میزبانی ابری به شما این امکان را داده است تا بدون نیازمندی به هیچ مشکلی پهنای باند را برای کاربر کنترل کنید، چون سرورهای دیگری می تواند منابع اضافی را درمواقع ضروری ایجاد و فراهم کند. بنابراین از به همین دلیل ، وب سایت شما تنها بر روی یک سرور تکیه نکرده و بلکه یک دسته از سرورهایی است که با هم کار می کنند.


هاست ابری رایگان



همه چیز در مورد هاستینگ هاست ویندوز ابری

 سرورابری  یک سیستمی قدرتمند ی میباشد طراحی شده ای می باشد برای صرفه جویی در زمان کاربران می باشد. یکی از مهمترین مسائل ممکن این سروبس، سرعت و عملکرد سرور ابری میباشد. هاستینگ این سرویس بدون هیچ گافی ارائه می شود، کاربر آن می تواند به راحتی اطلاعات خود را جا به جا کند و همین طوربه راحتی می تواند به هر نقطه ی مورد نظر خود دسترسی داشته باشد. هر ساختار پشتیبانی شده و همین طورتوسط یک سیستم ابر (cloud server) حرفه ای پشتیبانی می شود که توسط خرابی های احتمالی در سخت افزاری تحت تاثیرآن قرار نمی گیرد.

 

با استفادهاز ساختار سرورابری انعطاف پذیر به شما این قابلیت را می دهد که شما بتوانید هر زمانی که نیاز دارید، منابع سیستم مورد نظر خود را افزایش بدهید و یا در صورت درخواست خود آن را کاهش دهید و در نهایت  نیازی به خاموش کردن یا همین طور راه اندازی مجدد سیستم ابری شما در طول این فرآیند نیست. سرور ابر که شما در تمام زیرساخت های ما اجاره می دهد، چه برنامه ریزی شده و چه غیر برنامه ریزی شده باشد به طور مداوم به دیگر HyperVisor منتقل کند. سرور شما ممکن است بر روی معماری Blade بدون راه اندازی آن مجددا و مکرر عمل کند. به این صورت، به کاربران خود بدون داشتن هیچ وقفه ای سرویس خواهید داد.

 

 


راهنمای انتخاب هاست ویندوزی ابری

پس از انتخاب نام دامنه، زمان انتخاب، هاست برای سایت است. انتخاب یک هاست باکیفیت بسیار مهم است، چرا که یک شرکت هاست می‌­­تواند میزان تاثیرگذاری وب­سایت شما را افزایش دهد و یا آن را از بین ببرد. یک هاست ناپایدار، باعث از دست رفتن مشتریان، کاهش رتبه سایت و کاهش درآمد شما خواهد شد.

اگر در ابتدای راه‌­­اندازی سایت هستید، می‌­­توانید با هاست اشتراکی شروع کنید. بسیاری از کاربرانی که برای بار نخست از خدمات هاست استفاده می­­‌کنند، بهتر است به سراغ سرویس‌های اشتراکی بروند، چرا که ساده و به دور از پیچیدگی نگهداری سرور هستند. گزینه دیگر، سرورهای مجازی یا سرورهای اختصاصی هستند، که در زمان مورد نیاز با ارتقا به این سرویس‌­­ها، می‌­­توانید نیازهای در حال افزایش ­سایت را پوشش دهید.

در ادامه قصد داریم به نکته­­‌های بسیار مهمی بپردازیم، که هنگام انتخاب هاست، باید آنها را به عنوان عوامل اصلی در نظر بگیرید


بیشتر