هاست ویندوز 2016 ابری

هاست ویندوز ابری 2016 ، هاست ویندوز

هاست ویندوز 2016 ابری

هاست ویندوز ابری 2016 ، هاست ویندوز

همه چیز در مورد هاست ابری رایگان

هاست ابری رایگان

شرکتها امروز با توانایی های خودتوانسته برای رقابتی بیشتر خدمات میزبانی هاست ابری رایگان را با توجه بر اساس فناوری رایانش ابری به کاربران خود ارائه کنند، امکان استفاده از هاست رایگان ابری بی هیچ محدودیتی زمانی را برای آشنا کردن هر چه بیشتر مشترکین شرکت هاستینگ  با این نوع سرویس ایجاد کرده است و شما به عنوان کاربر میتوانید با استقلال، بدون هیچ دشواری و مزاحمت های پیام های بازرگانی و تبلیغات وب سایت خود را بر روی هاست رایگان شرکنت هاستینگ راه اندازی کنید. هاست ابری رایگان همینطور در طراحی پنل ابری ،این تلاش شده است با بهره گیری از خدمات میزبانی ابری وابستگی اش به دانش فنی وب به طور چشمگیری کتاهش یابد، هر چند باید متذکر بود استفاده کردن از ابزارهای مختلفی تحت وب در بعضی زمانها فقط در زمره ی تجربه کافی میباشد و همینطور علاقه لازم برای استفادهاز منابع اینترنتی می باشد.

میزبانی ابری آخرین فرم میزبانی وب می باشد که در طی چندین سال اخیر محبوبیتش دو چندان شده است. مفهوم اصلی میزبانی ابری "Divide and Rule" می باشد. منابع مورد نیاز برای نگهداری کردن وب سایت شما در بیشتر از یک وب سرور افزایش پیدا می کند و بر اساس نیاز لازم به کاربر ارائه می شود.و در نهایت خود این امر تا حدود خیلی زیادی باعث کاهش احتمال وقفه در هنگام خرابی های سرور می شود.

یکی دیگر از جنبه های قابل توجه هاست ابری این می باشد که میزبانی ابری به شما این امکان را داده است تا بدون نیازمندی به هیچ مشکلی پهنای باند را برای کاربر کنترل کنید، چون سرورهای دیگری می تواند منابع اضافی را درمواقع ضروری ایجاد و فراهم کند. بنابراین از به همین دلیل ، وب سایت شما تنها بر روی یک سرور تکیه نکرده و بلکه یک دسته از سرورهایی است که با هم کار می کنند.


هاست ابری رایگان



همه چیز در مورد هاستینگ هاست ویندوز ابری

 سرورابری  یک سیستمی قدرتمند ی میباشد طراحی شده ای می باشد برای صرفه جویی در زمان کاربران می باشد. یکی از مهمترین مسائل ممکن این سروبس، سرعت و عملکرد سرور ابری میباشد. هاستینگ این سرویس بدون هیچ گافی ارائه می شود، کاربر آن می تواند به راحتی اطلاعات خود را جا به جا کند و همین طوربه راحتی می تواند به هر نقطه ی مورد نظر خود دسترسی داشته باشد. هر ساختار پشتیبانی شده و همین طورتوسط یک سیستم ابر (cloud server) حرفه ای پشتیبانی می شود که توسط خرابی های احتمالی در سخت افزاری تحت تاثیرآن قرار نمی گیرد.

 

با استفادهاز ساختار سرورابری انعطاف پذیر به شما این قابلیت را می دهد که شما بتوانید هر زمانی که نیاز دارید، منابع سیستم مورد نظر خود را افزایش بدهید و یا در صورت درخواست خود آن را کاهش دهید و در نهایت  نیازی به خاموش کردن یا همین طور راه اندازی مجدد سیستم ابری شما در طول این فرآیند نیست. سرور ابر که شما در تمام زیرساخت های ما اجاره می دهد، چه برنامه ریزی شده و چه غیر برنامه ریزی شده باشد به طور مداوم به دیگر HyperVisor منتقل کند. سرور شما ممکن است بر روی معماری Blade بدون راه اندازی آن مجددا و مکرر عمل کند. به این صورت، به کاربران خود بدون داشتن هیچ وقفه ای سرویس خواهید داد.

 

 


راهنمای انتخاب هاست ویندوزی ابری

پس از انتخاب نام دامنه، زمان انتخاب، هاست برای سایت است. انتخاب یک هاست باکیفیت بسیار مهم است، چرا که یک شرکت هاست می‌­­تواند میزان تاثیرگذاری وب­سایت شما را افزایش دهد و یا آن را از بین ببرد. یک هاست ناپایدار، باعث از دست رفتن مشتریان، کاهش رتبه سایت و کاهش درآمد شما خواهد شد.

اگر در ابتدای راه‌­­اندازی سایت هستید، می‌­­توانید با هاست اشتراکی شروع کنید. بسیاری از کاربرانی که برای بار نخست از خدمات هاست استفاده می­­‌کنند، بهتر است به سراغ سرویس‌های اشتراکی بروند، چرا که ساده و به دور از پیچیدگی نگهداری سرور هستند. گزینه دیگر، سرورهای مجازی یا سرورهای اختصاصی هستند، که در زمان مورد نیاز با ارتقا به این سرویس‌­­ها، می‌­­توانید نیازهای در حال افزایش ­سایت را پوشش دهید.

در ادامه قصد داریم به نکته­­‌های بسیار مهمی بپردازیم، که هنگام انتخاب هاست، باید آنها را به عنوان عوامل اصلی در نظر بگیرید


بیشتر

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.