هاست ویندوز 2016 ابری

هاست ویندوز ابری 2016 ، هاست ویندوز

هاست ویندوز 2016 ابری

هاست ویندوز ابری 2016 ، هاست ویندوز

نکته ی طلایی در مورد هاست اشتراکی

 هاست اشتراکی

اگر شما نیاز به خرید سرور مجازی نداشته باشید به طور قطعی هاست اشتراکی ارزان تر برای شما خواهد بود.از طرفی دیگر قبل از خرید خود بایستی با مفهیم اولیه در این حیطه آشنا شوید.

درحقیقت هاست اشتراکی به صورت هاست ابری یا Cloud هاست فضایی جهت میزبانی وب سایت و یا اسکریپت‌های اجرایی نرم افزارهای وب سایت اطلاق می‌شود که تفاوت آن با هاست معمولی توان عملیاتی پیچیده جهت بالا نگهداشتن سرویس‌ها و وب سایت‌های تحت میزبانی اشتراکی است.در بعضی مواقع تبلیغاتی مبنی بر هاست اشتراکی رایگان صورت می گیرد آیا این امکان پذیر است؟

این ویژگی بر روی سرور  ابری یا cloudسرور پیاده سازی می‌گردد. 


   


 هاست اشتراکی ابری این اطمینان را به کاربران می‌دهد که وب سایت‌های میزبانی شده آن‌ها Uptime بالا و downtime نزدیک به صفر داشته باشد. برای این منظور سرور ابری باید عملیات محاسباتی و زمان‌بندی شده‌ایی را در کنار چندین سرور انجام دهد. مجموعه ایی از چند سرور ابری جهت عملیات همزمان با یکدیگر تشکیل یک سرور واحد را به صورت مجازی می‌دهند.

 این سرور مجازی با نصب یک نرم افزار مجازی ساز که از سرور ابری پشتیبانی می‌کند امکان ایجاد هاست اشتراکی ابری را برای کاربران فراهم می‌سازد و این یعنی سرعت بالا و downtime نزدیک به صفرمی باشد.

 روند کار در سرور ابری به این صورت می‌باشد که طی عملیات محاسباتی بسیار پیچیده با تغییرات بر روی هاست ابری احتمال down شدن هاست ابری را می‌سنجد و در صورت نیاز به تغییر فضای کاری Cloud هاست آن را به دیسک دیگری جهت ادامه روند کاری منتقل می‌سازد. در سرور ابری با از کار افتادن یک سرور عملا هاست ابری به کار خود ادامه می‌دهد و این زمان را به پشتیبانی سرور ابری می‌دهد تا سرور معیوب را بازسازی و آن را مجددا به روند عملیات سرور ابری بازگرداند.

هاست اشتراکی ابری امروزه پرطرفدارترین سرویس میزبانی در میان کاربران می‌باشد و دلیل آن هم سرعت بالاتر و رضایت کاربران از در دسترس بودن همیشگی وب سایت و یا سرویس میزبانی آنان می‌باشد.

بسیاری از شرکت‌ها برای نمایش وضعیت سرور ابری خود اقدام به ارائه قیمت هاست می‌کنند. علت این امر جلب رضایت مشتریان و مصرف کنندگان این سرویس‌ها می‌باشد به گونه‌ایی که کلیه امکانات موجود در هاست اشتراکی ارزان با امکانات هاست اشتراکی ابری که ارائه شده یکسان می‌باشد اما زمان استفاده از آن دارای محدودیت‌هایی است. این محدودیت به منزله تست کاربران اعمال شده و مسلما تقاضای بسیاری جهت بررسی وجود دارد.



هاست اشتراکی رایگان


برخی از شرکتهای هاستینگ با تبلیغ هاست اشتراکی رایگان تلاش برای جلب مشتری میکنند اما در دنیای واقعی چقدر ارئه ی هاست ابری رایگان امکان پذیر است؟همان‌طور که پیش‌تر توضیح داده شد هاست اشتراکی ابری در حقیقت یک فضای ابری مجازی قرار می‌گیرند تشکیل یک میزبانی ابری را می‌دهند.

 میزبانی ابری به لحاظ سرعت و کارایی عملکرد بسیار بهتری نسبت به میزبانی معمولی که فناوری Cloud‌ استفاده نمی‌کنند دارد. علت این امر استفاده از فناوری جدید ابری یا cloud Computing می‌باشد. این نوع میزبانی در یک مجموعه چندتایی با یکدیگر در واقع تشکیل یک هاست واحد را می‌دهند ( البته از دید کاربران سرور ) در عمل سیستم مجازی ساز سرور ابری به گونه‌ایی سرویس‌های موجود بر روی هاست ابری را مدیریت می‌کند.

 که هر زمان با از دسترس خارج شدن هر کدام از ماشین‌های مجازی یا سرورهای زیر مدیریت سرور ابری ماشین مجازی یا سرور دیگری ادامه فعالیت را از سر گرفته و این حابجایی میان سرویس‌ها در کسری از ثانیه انجام می‌شود به گونه‌ایی که کاربران یا مصرف کنندگان سرویس از کار افتاده به هیچ عنوان متوجه از کار افتادن سرویس خود نمی‌شوند.

 با توضیحات ارائه شده علت محبوبیت هاست ابری در میان کاربران اینترنت به وضوح مشخص می‌باشد.

طبیعتا با وجود فناوری Cloud و سرور ابری است کهCloud هاست یا هاست ابری معنا پیدا می‌کند. سرویس هاست اشتراکی ابری تنها بر روی سرور ابری قابل پیاده سازی می‌باشد و باید پیش از تهیه سرویس از این مورد کاملا اطمینان حاصل فرمایید.

به طور کلی مورد بسیار مهمی که در ارزیابی هاست اشتراکی رایگان در مدت زمان تست باید به آن توجه فرمایید بررسی از دسترس خارج شدن سرویس به دلایل فنی می‌باشد زیرا شرکتی که از این فناوری بهره می‌برد.

 در هیچ زمانی نباید سرور ابری‌اش غیر فعال گردد مگر به ندرت و نقص فنی‌ایی که به ندرت در سیستم‌های دیتاسنتر مانند پاور و پهنای باند و مسائل خارج از سرور ابری رخ می‌دهد. لذا جهت بهره مندی از هاست اشتراکی ارزان به این نکته توجه ویژه‌ایی داشته باشید آیا با توجه به همه ی این فکتورها میتوان سرویس تحت هاست اشتراکی رایگان ارائه داد؟


هاست اشتراکی ارزان


در این مقاله اشاراتی در رابطه با خرید هاست اشتراکی ارزان صورت گرفته که لازم هست در رابطه با این دو مورد توضیحاتی ارائه شود. هاست اشتراکی ارزان از جمله بارزترین تبلیغات شرکت‌های میزبانی می‌باشد و به این صورت ارائه می‌گردد که به کاربران سرویسی جهت تست ارائه می‌گردد.

مجددا تکرار می‌کنم این سرویس صرفا برای تست می‌باشد و نباید بر روی آن مواردی را پیاده سازی کنید که نیاز به استفاده از آن در دراز مدت دارید و ضمنا نباید تنها یک وب سایت یا موردی مثل آن را بر روی آن قرار داده و آن را رها کنید.

 بلکه کاملا برعکس باید تا میتوانید در این مدت زمان وب سایت و یا سرویس را از جنبه‌های مختلف مورد بررسی قرار داده و تا می‌توانید در شرایط مختلف آن را دچار چالش کنید تا مشکلاتی که ممکن است برای شما به وجود آید را پیش از راه اندازی سرویس اصلی و یا وب سایت اصلی بر روی هاست اشتراکی رایگان خود مشاهده بفرمایید.

جرا که این سرویس نمونه سرویس اصلی می‌باشد که تهیه کرده‌اید و عدم توجه به این موضوع سبب از دست رفتن زمان و هزینه شما آن هم به دلیلی فوق‌العاده ساده در بررسی Cloudهاست یا هاست معمولی ‌می‌شود.

 ضمنا این مورد بسیار حائز اهمیت است که دانش خود را در زمینه استفاده از هاست تا حدی که می‌توانید افزایش دهید تا در مواجه شدن با اختلال‌های پیش‌ آمده در رابطه با نوع اختلال به جمع بندی‌های درستی در این خصوص برسید و بتوانید از سرویس مطلوبی بهره‌مند گردید.

 زیرا اختلال‌های قابل بروز در یک هاست اشتراکی و اختصاصی هر چند جزئی اما بسیار دارای اهمیت جهت پی بردن به ساختار سرویس‌ می‌باشد و جزئیات زیادی را شامل می‌شود. در هر صورت امید می‌رود با توضیحات ارائه شده در این مقاله بتوانید سرویس مناسبی را تهیه و جهت میزبانی خود استفاده کنید.

https://cloud-hosting.blogsky.com/1397/11/03/post-5/

ویژگی های هاست نامحدود و هاست ابری ارزان

آیا ارائه هاست نامحدود به صورت هاست ابری واقعی امکانپذیر است؟


 اصولا ارائه سرویس هاست نامحدود به خصوص در حوزه ی هاست ابری صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و برای جلب توجه مشتریان بکار می روند. 

با پذیرش این موضوع که در دنیای سرور ها هیچکدام از منابع امکان بی نهایت بودن نداشته و محدود به یک رقم می باشند، می توان تصویر واقعی تر و منطقی تری از هاست های نامحدود یافت.



به طور کلی شرکتهای هاستینگ برای ارائه هاست،از جمله هاست ابری سرور هایی را با مشخصات و منابع سخت افزاری مشخص خریده و از آنها برای ارائه سرویس های متفاوت استفاده می کنند.

 بنابراین هاست ابری و سرویس ارائه شده مستقیما به مشخصات سرور مربوطه مرتبط می باشد. حال این مورد را تصور کنید که بر روی این سرور با منابع مشخص و یقینا محدود قرار است چندید و چند هاست نامحدود را به کاربران ارائه دهد! این ادعا تا چه حد می تواند به واقعیت نزدیک باشد؟

شاید تا همینجا هم مشخص شده باشد ارائه چنین ادعایی تنها سوء استفاده از عدم اطلاع کاربران در مورد هاستینگ و موارد فنی آن است.

دقت فرمایید که هاست نامحدود تنها زمانی معنی پیدا می کند که مواردی مانند CPU با سرعت پردازش نامحدود، RAM ، فضای دیسک و سایر موارد از این قبیل به صورت نامحدود وجود داشته باشد و این امر در دنیای الکترونیک کاملا خیالی و غیر ممکن است.

با توجه به توضیحات بالا و علمی و عملی نبودن ارائه هاست نامحدود شاید این سوال پیش آید که چرا برخی از شرکت های هاستینگ چنین موردی را ادعا می کنند؟

خب اولین و اصلی ترین دلیل این ادعا، مسائل تبلیغاتی و ترغیب مشتری به تهیه سرویس است.

همچنین شرکت های ارائه دهنده اینگونه سرویس ها با این فرض اقدام به ارائه سرویس می کنند که احتمالا اکثر خریداران این سرویس نهایتا 2 گیگ فضای دیسک را اشغال خواهند کرد.

 به همین صورت و میانگین قرار دادن یک میزان مصرف مشخص نسبت به کانفیگ و تنظیم سرور خود اقدام می کنند.




آیا هاست نامحدود کارایی واقعی دارد؟


به این مورد دقت کنید که هیچ کدام از این شرکتهای ارائه دهنده هاست نامحدود در مورد RAM  و CPU صحبتی نکرده و اغلب تنها نامحدود بودن فضای دیسک و پهنای باند را ادعا می کنند.

حال با فرض این مورد که این ادعا کاملا واقعی بوده و این شرکت هاستینگ حتی با وجود بارگذاری چندصد گیگابایت توسط یک کاربر نسبت به ادامه فعالیت وی ممانعتی بعمل نیاید باز در برخی شرایط با مشکلاتی مواجه خواهید شد.

برای مثال در صورتی که شما یک وبسایت با حجم بسیار زیاد دیتا داشته باشد و روزانه صدها نفر به وبسایت شما مراجعه و از اطلاعات آن استفاده نمایند.

 یقینا به میزان بسیار زیاد رم و CPU نیاز خواهید داشت. با فرض اینکه میزان رم مورد نیاز هشت گیگابایت باشد آیا با ارائه مبالغ مرسوم و اعلام شده توسط این هاستینگ ها چنین امری امکان پذیر است؟

ارائه چنین سرویسی برای هاستینگ بسیار هزینه بر بوده و ارائه آن به قیمتهای پایین به هیچ عنوان صرفه اقتصادی نداشته و کاملا غیر منطقی و دور از ذهن به نظر می رسد.


http://cloud-hosting.blogsky.com/1397/11/03/post-5/  


به طور کلی در حوضه هاستینگ و اینترنت برای جذب مشتری، تبلیغات غیر واقعی بسیاری در سطح اینترنت مشاهده می شود و یقینا نمی توان به تمام آنها اعتماد کرد و بسیار ضروریست که قبل از هرگونه اقدام به خرید تحقیقات مناسب و کاملی در آن حوضه صورت پذیرد.


هاست ابری ارزان


در صورت تمایل به خرید هاست ارزان از جمله هاست ارزان و هاست ابری ارزان به صورت فنی به این مورد می رسید که هاست ابری به سخت افزار بالایی نیازمند بوده و راه اندازی آن به هزینه ی بالایی نیازمند است بعضا به همین دلیل این نوع از هاست ها در شرکتهای معتبر با قیمت نسبتا بالایی ارائه میگردد. ساختار هاست ابری به صورت زیر می باشد:

 

هر سرور در یک مجموعه متشکل از چند سرور قرار می گیرد که اصطلاحا به این مجموعه یک "ابر" گفته می شود. وظایف هرکدام از این سرور ها مشخص و در راستای اهداف مجموعه می باشد و در صورت بروز مشکل برای هر سرور، سایر دیگر سرورها جایگزین شده و مشکلی از لحاظ عدم لود وبسایت به دلیل اختلال سرور اتفاق نخواهد افتاد.



آیا هاست ارزان امکان پذیر است؟


 همچنین در صورت بالا رفتن میزان بازدید و ترافیک، بار ترافیکی بر روی تمام سرور های ابر تقسیم شده و هیچگونه افت سرعت در بارگذاری وبسایت مشاهده نمی شود بنابراین هاست ارزان در این حوزه امکانپذیر نمی باشد.

این مورد باعث افزایش قابل توجه کیفیت ارائه خدمات در این نوع سرویس خواهد شد، البته بالا رفتن کیفیت کاملا منوط به سخت افزار بکار رفته در ابر بوده و به طور قطع در صورت عدم استفاده از سخت افزار مناسب کیفیت کلی ابر و سرویس دهی پایین خواهد آمد.

 پس با توضیحات بالا مشخص است ارائه این نوع از هاست با سخت افزار ضعیف به هیچ عنوان مفید نبوده و برای ارائه آن با سخت افزار مناسب باید هزینه متناسب با آن سخت افزار را پرداخت کرد.



 لذا می توان گفت "هاست ابری ارزان" نیز کاملا یک مورد تبلیغاتی می باشد و قبل از دریافت آن باید تحقیقاتی در این خصوص صورت داد. 

به طور کلی پیشنهاد هاست نامحدود ایران، نمایندگی هاست نامحدود ارزان، هاست بی نهایت، هاست ارزان، هاست فوق ارزان، نمایندگی هاست ارزان، هاست پربازدید ارزان، هاست رایگان، هاست پرسرعت ارزان و غیره، می توان مطالب بسیاری در سطح اینترنت و شرکتهایی جهت ارائه یافت ولی دقت به این موضوع بسیار مهم است.

 که قبل از باور کردن این گونه تبلیغات اغلب غیر واقعی حتما تحقیقات دقیق و فنی در خصوص آن مورد خاص انجام داده و با دریافت مشورت از افراد متخصص در این حوضه بهترین تصمیم را در این خصوص بگیرید. یه طور حتم قرار دادن کسب و کار خود در هر شرکتی بدون در نظر گرفتن مواردی همچون اعتبار شرکت و موارد امنیتی کار چندان خردمندانه ای به نظر نمی رسد.