هاست ویندوز 2016 ابری

هاست ویندوز ابری 2016 ، هاست ویندوز

هاست ویندوز 2016 ابری

هاست ویندوز ابری 2016 ، هاست ویندوز

هاست ویندوزی ابری

امکانات هاست ویندوزی ابری چیست؟

هاست ویندوزی ابری  در واقع بدون نیاز به میزبانی سرورها در همان مرکز، کافی است هاست ویندوزی به یکدیگر متصل باشند. با میزبانی ابری، بعضی از شرکت های خارجی این قایلیت را پیدا میکنند که  مراکز داده را در قاره های مختلفی نگهداری کنند.

هاست ویندوزی ابری

  • زیر ساخت هاست ویندوزی ابری آن دینامیک میباشد.
  • می توان با توجه به نیاز خود آنرا تنظیم کرد.
  • حجم ذخیره سازی هاست ویندوزی  بالا میباشد.

برای مثال اگر شما نیازمند به یک  فضا یا پهنای باندی بیشتر باشید، هاست ویندوزی ابری به صورت کاملا خودکار خود را با توجه به نیازمندی شما هماهنگ میکند.از سویی دیگر خطر بسته شدن وب سایت شما  نیزاز بین می برد.و از طرفی دیگراز آنجایی که در فضای میزبانی وب سایت شما در سرورهای متفاوتی میباشد، یکی از کارها حتی اگر یکی از آنها banned باشد، کار کند. بنابراین هیچ ریسکی در این میزبانی وجود ندارد.


هنگامی که یک مشکل در سرور فعال اتفاق میافتد، سرور دیگر همچنان به کار می رود.و این بزرگترین مزیت هاست ویندوزی ابری میباشد.

سرورهای جدید، همچنین منابع حافظه، cpu به صورت دوره ای افزوده می شوند تا وبسایت ها بتوانند با کارایی بالاتریی کار خود ادامه دهند. در هاست ویندوزی ابری، کاربران مجاز میباشند تا با استفاده از منابع خاص کار خود را ادامه دهند. بر خلاف سرورهای مشترک، یک منبع سیستم را با نرخ مورد نیاز فراهم کند. خرید هاست در نتیجه ی آن سایت هایی که در یک سیستم قرار گرفته اند دیگر نمی توانند تاثیر گذار باشند. در حقیقت شما پلتفرمی از این سرویس را انتخاب می کنید که برنامه شما در آن قرار گرفته. این انتخاب ممکن است برای نسخه های ویندوزی این سرویس ویا لینوکسی و حتی نیز برای نسخه های دیگری باشد.

https://www.hostgator.com/windows-hosting

آیا بهترین میزبانی برای شما، میزبانی ابری می باشد؟

میزبانی ابری توسط افرادی زیاد برای مثال وب سایت های شخصی و همچنین شرکتی پذیرفته شده اند و همینطورروند استفاده از هاست ابری  رو به افزایش می باشد. دلیل محبوبیت آن بین کاربران  قابلیت اعتماد آن و همچنین بنا به  نیازهای شما میتواند منطبق شود. برای مثال برای وب سایت هایی که منابع ناچیزی را نیاز دارند، میزبانی ابری می تواند مقرون به صرفه نباشد. برای وب سایت های کوچک برای مثال وبسایت شخصی، میزبانی وب ابری انتخابی مناسب نمیباشد و با پیشرفت تکنولوژیها در آینده روشن تر خواهد شد که آیا هر میزبانی ابری مناسب وبسایت ها در مقیاس کوچک است یا خیر.و چیزی از الان میشود پیش بینی کرد این است که در آینده همه ی وب سایت های بصورت میزبانی ابری میزبانی خواهد شد.

https://cloud-hosting.blogsky.com/1398/04/29/post-17/%d9%85%db%8c%d8%b2%d8%a8%d8%a7%d9%86%db%8c-%d9%88%d8%a8-%d8%a7%d8%a8%d8%b1%db%8c-%da%86%db%8c%d8%b3%d8%aa%d8%9f

به هنگام خرید هاست ابری به چه نکاتی دقت کنیم؟

نکاتی که به خرید هاست ابری باید دقت کرد؟

بایستی گفت کسب و کار آنلاین در واقع یک وبسایت آنلاین مهم ترین و موفق ترین نوع در میان بسیاری از کسب و کار ها میباشد. در واقع راه های متفاوتی وجود دارد برای اینکه مشتریان خود از طریق پلت فرم های آنلاین مختلف همانند شبکه های اجتماعی، همانند پورتال مختلف، و بطور حتم وب سایت شما است.خرید هاست ابری را پیشنهاد میکنیماگر راه درآمد کسب و کار شما از راه تجارت آنلاین است،بنابراین بایستی آن را برای کاربران خود بسیار حایز اهمیت دانسته تا  بتوانید ازطریق آنها بازدید شوید و آنها را نیز از راه محتوای تعاملی نگهداری کنید. میتوان توصیه کرد که برای استفاده ی هر چه بیشتر از تجارت آنلاین خود، در واقع شما می توانید به هاست ابری اعتماد کنید.

خرید هاست ابری

تفاوت هاست ابری و هاست اشتراکی

در حقیقت میتوان گفت ، هاستهای ابری بسیار مشابه به هاست مشترک می باشد  تنها تفاوت دراین میباشد که هاست ابری در واقع پیشرفت یافته و در اجرای مقیاس بزرگ نسبت به میزبانی وبمیباشد. به جای اینکه شرکت هایی که کاربرانی زیاد و سایت های مختلفی را در یک دستگاه فیزیکی میزبانی می کند، هاست ابری در واقع میتواند آنها را به این قابلیت برساند که تا تعدادی از وبسایت های  کاربر را بر روی چندین سرور فیزیکی که در خوشه به یکدیگر وصل میباشند را میزبانی کند. حالا با توجه کردن به استفاده از چنین خوشه هایی،امکان خرابی را میتوان گفت غیرممکن میسازد برای مثال به عنوان یک خطا در یک گره نشان داده که یک سرور دیگر به جای آن تماس گرفته شده است. تعدادی از گره ها در یک خوشه هستند که خود باعث می شوند که احتمال خرابی آن در واقع به صفر برسد و کاربران سایت شما می توانند از بازدید وبسایت شما بدون احتمال خرابی بدون هیچ وقفه ای لذت برده که این موضوع  به شما اطمینان و همچنین قابلیت انعطاف پذیری در هاست ابری را داده.

خرید هاست ابری

مزیت هاست ابری

در هاست وب میزبان یا حتی هاست اختصاصی زمانی درد سر میشود که شما با استفاده از رسانه های اجتماعی آنلاین محبوب نظیر فیس بوک، دیجیتال یا توییتر، افزایش ناگهانی در ترافیک وبسایت خود ایجاد کنید.از جمله مزیت هاست ابری را میتوان اینطور گفت که این وضعیت اظطراری در میزبانی وب و یا حتی هاست اختصاصی مشکل ایجاد میکند، چرا که حساب کاربری شما از حد مجاز منابع بیشتری استفاده میکند یا سرور به علت اضافه شدن ترافیک خراب شده است. این امر تنها می شود با انتخاب نوعی مناسب مانند هاست ابری که کاملا مطابق به نیازهای کسب و کار شما مناسب میباشد. در هاستهای ابری،شما همواره می توانید مقدار و منابع اختصاص یافته به سایت های خود را در کسری از چند دقیقه افزایش داده وبدون هیچ گونه  سختی ویا هیچ نوع محدودیتی ایجاد شود.

نکات ضروری برای خرید وب هاست چیست؟

نکاتی که باید به هنگام  خرید وب هاست در نظر گرفت

متاسفانه میتوان گفت اکثر ما تجربه ی دان بودن وبسایت خود را حداقل برای یکبار در طول حیاتمان داشته ایم که این موضوع رابطه ای مستقیم دارد به کیفیت سرویسی که کدام شرکت را برای  خرید وب هاست انتخاب کرده ایم. بنابراین باید به هنگام خرید به شرکتی اعتماد کرد دارای اعتبار کافی برای خرید هاست و دامنه را داشته باشد در غیر اینصورت شما از خرید خود به طور حتم پشیمان خواهید شد زیرا به هنگام نیاز خود برای در دسترس بودن سایت خود با دان بودن آن دچار عواقبی جبران ناپذیر خواهید بود برای مثال اگر سایت فروشگاهی داشته باشید مشتریان دسترسی به فروشگاه شما نخواهند داشت در نتیجه شما نه تنها فروش خود را نمیتوانید داشته باشید بلکه اعتبار خود را در میان مشتریان خود از دست خواهید.پس از طراحی سایت مرحله ی ثبت دامنه را در پیش خواهید داشت که باید نام دامنه ای مناسب بنا بر حیطه ی کاری خود انتخاب کنید و سپس آنرا بررسی کنید تا قبل از شما امتیازش توسط کاربر دیگری اخذ نشده باشد در صورت آزاد بودن شما میتوانید دامنه ی مد نظر را ثبت و صاحب امتیاز آن شوید. بعد از خرید سرویس مناسب هاست که تنها با قلمداد اعتبار شرکت و همچنین بازخورد مشتریان شرکت موثر میباشد صورت میگیرد از سایر عوامل موثر در انتخاب شرکت سرعت سرویس و همچنین بالا بودن زمان دسترسی میباشد و همچنین مهمترین فاکنور پشتیبانی شرکت و خدمات پس از فروش آن می باشد که حتما باید به آن توجه کرد.



نکته ی بعدی که باید به آن توجه کرد، بکارگیری از آخرین ورژن سیستم عامل ها و نرم افزارها ی به کاربرده بر روی سرورها میباشد.وهمچنین ارائه کنترل پنل هایی که علاوه برامنیت بالا، به کارگیری  از آنها برای کاربرها دارای سهولت و سادگی باشد، اهمیت ویژه ای دارد.

حال بهتر است نکاتی را در مورد سرور مجازی در ایران  بدانید با ما همراه باشید 

هاست ویندوز ابری جدیدترین  تکنولوژی هاستینگ

 نکته بعدی که باز هم بایستی به آن توجه کرد اینست که ، استفاده از بروزترین فن آوری های کاربردی در طراحی و چیدمان شبکه سرورها میباشد.باید قلمداد کرد که پیشرفت های زیادی در راستای بهبود عملکرد سرورها صورت گرفته است. یکی از مهمترین و بروزترین آنها “Cloud Computing” یا به اصطلاح فارسی آن هاست ویندوز ابری میباشد. در ساختار رایانش ابری، با جداکردن لایه سخت افزارها از روی نرم افزار، تاثیر امختل شدن سخت افزارها بر روی عملکرد وب سایتها به شدت کاهش پیدا کرده است. بدینصورت، با کمک گرفتن از این تکنولوژی، قطع شدن وب سایت های کاربر به کمترین زمان رسیده و موجب رضایت مندی میشود.