هاست ویندوز 2016 ابری

هاست ویندوز ابری 2016 ، هاست ویندوز

هاست ویندوز 2016 ابری

هاست ویندوز ابری 2016 ، هاست ویندوز

همه چیز درباره ی هاست ابری ویندوز

هاست ابری ویندوز

ابتدای این پست بایستی گفت که برگزیدن میزبانی هاست ابری ویندوز کاربر را الزاما به محصولات مایکروسافت محدود نکرده است. در واقع بیشتر برنامه های امکانات ویژه ای می دهند از قبیل  نصب کردن آسان برنامه های طرفدار مثل 

وردپرس

جوملا

 دروپال

 PrestaShop

 Php

 و سایر را برای کاربر در دسترس قرار می دهند.

هاست ابری ویندوز

در اینجا دیگر هیچ پلاگین cPanelبرای کاربر وجود ندارد،هاست ویندوز اما برای کاربر چیزی هم مانند آن تعبیه شده است که plesk، که قابلیت هایی مفیدی را به شما به عوان کاربر ویژه ی ان می دهد از قبیل:

1-امکان مشاهده  کردن وضعیت وب سایت شما

2- ایجاد کردن حساب های ایمیل

3-به صورت اجماع می تولن گفت  به صورت کلی کل برنامه شما را به عنوان کاربر مدیریت خواهد کرد.

در صورت کلی می توان میزبانی ویندوز دارای برخی مشکلات می باشد که این امر باعث ترسیدن کاربران آن می شود که در واقع این مشکلات محدودیت هایی می باشند که نسب به هاست لینوکسی دارد.در حقیقت شما همه ی سرویس و خصوصیت و توانایی های که هاست لینوکسی می دهد را دریافت نخواهید کرد.

همچنین کمک های کمتری را برای حل کردن مشکلات خواهید داشت برای مثال برنامه های عیب یابی هم مانند وردپرس در پلت فرم ویندوز کمتری در اختیار خواهید داشت. از طرفی دیگر از انجایی که مایکروسافت دارای لایسنس می باشد و بایستی هزینه آن را پرداخت کرد این  در حالی می باشد که لینوکس open source  می باشد و هزینه ای ندارد بنابراین این امر طبیعی است که پلان هاست ویندوزی نسبت به پلان هاست لینوکسی قیمتش گرانتر باشد.

با این وجود اگر شما نیازمند به بهره گرفتن از فن آوری های مایکروسافت می باشید، هاست ویندوزی این قابلیت را دارد که میزبانی ارائه دهد که یک سرویس عالی به همراه هزینه ی پایین را به کاربران خود ارائه دهد.

می توان گفت بیشتر میزبانی وب ها در سرورهای لینوکسی اجرا می شوند.برای اطلاعات بیشتر درباره ی این موضوع کافی است بر روی کلمه ی اینجا کلیک کنید.

هاست ابری


 مهمترین دلیل برای آن این است که سیستم عاملشان قوی می باشد:

1- قابلیت اعتماد بالایی دارند.

2-امن و همچنین رایگان می باشند.

اما با وجود این همه مزایت هاست لینوکس برای همه مناسب نمی باشد. اگر وب سایت شما برپایه ی تکنولوژی های مایکروسافت از قبیل ASP.NET یا .NET باشند و یا شما این قصد را داشته باشید که ، مایکروسافت SQL Server یا دیگر محصولات مایکروسافت را اجرا کنید، شما ناچار خواهید بود که از پلن های هاست ویندوز استفاده کنید.

ویژگی های هاست ابری نامحدود Cloud Hosting

بیشتر شرکتهای هاستینگ (میزبانی) که پلن های هاست ابری نامحدود را ارائه می دهند سرویس ماهانه به صورت نا محدود برای انتقال داده را می دهند،با قلمداد کردن فاکتورهای دیگر شما به عنوان کاربر با توجه به کسب و کار خود بایستی تصمیم گیری برای خرید سرویس خود کنید.

 اگر شما نیاز داشته باشید که انتقالات نا محدودی انجام دهد، هاست ابری نامحدود بدون قلم داد کردن اینکه آیا داده یا ذخیره سازی است، شما بایستی مطمئن گردید که چاپ کوچکی را بخوانید مبنی بر این که اطمینان حاصل کنید هیچ مشکلی وجود ندارد. به عبارتی دیگر می توان گفت که ، شما به عنوان کاربر بایستی اطمینان حاصل کنید که تعریف شما از نامحدود بودن با تعریف سرویس میزبانی منطبق باشد.در غیر این صورت این امکان وجود دارد که این دو چیز کاملا متفاوتی باشند.

هاست ابری نامحدود

هنگامی که بحث ذخیره سازی می باشد، ما به این اطمینان رسیده ایم که هاست ابری نامحدود معمولا درایوهای سخت افزای یا درایوهای خدمات می دهند که رنج آنها به صورت معمول اندازه ای بین صد تا دویست گیگابایت خواهد بود. می توان گفت که گاهی از اوقات شما می توانید یک میزبان وب را پیدا کنید که امکان ذخیره سازی نامحدودی را به شما بدهد.

 

به این نکته بایستی توجه کرد که درایوهای به صورت جامد به صورت معمول سریع تر از همتایان مبتنی بر سخت افزاری خود می باشند، هاست ابری نامحدود اما بایستی به این نکته توجه کرد که از لحاظ گنجایش ذخیره سازی، کوچک تر می باشند.بنابراین اگر کاربر به دنبال حجم منحصر به فردی می باشد، هاست ابری نامحدود بهره گیری از یک هارد دیسک راه حلی مناسب برای شما می باشد.

هاست ویندوز

نحوه عملکرد میزبانی ابری

همانطور که در این مقاله اشاره شد هر سرور در یک به اصطلاح “ابر” وظیفه خاصی را دنبال می کند تا در هر زمان در صورت بروز مشکلات احتمالی برای یک سرور، مابقی سرور ها جایگزین آن شده و از Down  شدن وب سایت مربوطه جلوگیری نمایند.

همچنین در زمان های پیک که یک سرور با ازدیاد درخواست از طرف بازدیدکنندگان مواجه می شود و افت سرعت و کمبود Bandwidth  در آن اجتناب ناپذیر خواهد بود، بقیه سرورهای درون یک “ابر” به کمک آمده و بار ترافیکی را بین خود تقسیم می نمایند که این امر موجب افزایش کیفیت در ارائه خدمات به کاربران می شود. البته دقت داشته باشید که استفاده از سرورهایی که از نظر سخت افزاری ضعیف می باشند، موجب افت کیفیت در ارائه خدمات در سطح تمام “ابر” خواهد شد که این مشکل معمولا در میزبانی های ابری با قیمت های پایین رخ خواهد داد.

https://iranhost.com/blog/%D9%85%DB%8C%D8%B2%D8%A8%D8%A7%D9%86%DB%8C-%D8%A7%D8%A8%D8%B1%DB%8C-%D9%88-%DB%8C%D8%A7-cloud-hosting-%DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA-%D8%9F/





نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.