هاست ویندوز 2016 ابری

هاست ویندوز ابری 2016 ، هاست ویندوز

هاست ویندوز 2016 ابری

هاست ویندوز ابری 2016 ، هاست ویندوز

نکات ضروری برای خرید وب هاست چیست؟

نکاتی که باید به هنگام  خرید وب هاست در نظر گرفت

متاسفانه میتوان گفت اکثر ما تجربه ی دان بودن وبسایت خود را حداقل برای یکبار در طول حیاتمان داشته ایم که این موضوع رابطه ای مستقیم دارد به کیفیت سرویسی که کدام شرکت را برای  خرید وب هاست انتخاب کرده ایم. بنابراین باید به هنگام خرید به شرکتی اعتماد کرد دارای اعتبار کافی برای خرید هاست و دامنه را داشته باشد در غیر اینصورت شما از خرید خود به طور حتم پشیمان خواهید شد زیرا به هنگام نیاز خود برای در دسترس بودن سایت خود با دان بودن آن دچار عواقبی جبران ناپذیر خواهید بود برای مثال اگر سایت فروشگاهی داشته باشید مشتریان دسترسی به فروشگاه شما نخواهند داشت در نتیجه شما نه تنها فروش خود را نمیتوانید داشته باشید بلکه اعتبار خود را در میان مشتریان خود از دست خواهید.پس از طراحی سایت مرحله ی ثبت دامنه را در پیش خواهید داشت که باید نام دامنه ای مناسب بنا بر حیطه ی کاری خود انتخاب کنید و سپس آنرا بررسی کنید تا قبل از شما امتیازش توسط کاربر دیگری اخذ نشده باشد در صورت آزاد بودن شما میتوانید دامنه ی مد نظر را ثبت و صاحب امتیاز آن شوید. بعد از خرید سرویس مناسب هاست که تنها با قلمداد اعتبار شرکت و همچنین بازخورد مشتریان شرکت موثر میباشد صورت میگیرد از سایر عوامل موثر در انتخاب شرکت سرعت سرویس و همچنین بالا بودن زمان دسترسی میباشد و همچنین مهمترین فاکنور پشتیبانی شرکت و خدمات پس از فروش آن می باشد که حتما باید به آن توجه کرد.



نکته ی بعدی که باید به آن توجه کرد، بکارگیری از آخرین ورژن سیستم عامل ها و نرم افزارها ی به کاربرده بر روی سرورها میباشد.وهمچنین ارائه کنترل پنل هایی که علاوه برامنیت بالا، به کارگیری  از آنها برای کاربرها دارای سهولت و سادگی باشد، اهمیت ویژه ای دارد.

حال بهتر است نکاتی را در مورد سرور مجازی در ایران  بدانید با ما همراه باشید 

هاست ویندوز ابری جدیدترین  تکنولوژی هاستینگ

 نکته بعدی که باز هم بایستی به آن توجه کرد اینست که ، استفاده از بروزترین فن آوری های کاربردی در طراحی و چیدمان شبکه سرورها میباشد.باید قلمداد کرد که پیشرفت های زیادی در راستای بهبود عملکرد سرورها صورت گرفته است. یکی از مهمترین و بروزترین آنها “Cloud Computing” یا به اصطلاح فارسی آن هاست ویندوز ابری میباشد. در ساختار رایانش ابری، با جداکردن لایه سخت افزارها از روی نرم افزار، تاثیر امختل شدن سخت افزارها بر روی عملکرد وب سایتها به شدت کاهش پیدا کرده است. بدینصورت، با کمک گرفتن از این تکنولوژی، قطع شدن وب سایت های کاربر به کمترین زمان رسیده و موجب رضایت مندی میشود.  


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.