هاست ویندوز 2016 ابری

هاست ویندوز ابری 2016 ، هاست ویندوز

هاست ویندوز 2016 ابری

هاست ویندوز ابری 2016 ، هاست ویندوز

هاست ویندوزی ابری

امکانات هاست ویندوزی ابری چیست؟

هاست ویندوزی ابری  در واقع بدون نیاز به میزبانی سرورها در همان مرکز، کافی است هاست ویندوزی به یکدیگر متصل باشند. با میزبانی ابری، بعضی از شرکت های خارجی این قایلیت را پیدا میکنند که  مراکز داده را در قاره های مختلفی نگهداری کنند.

هاست ویندوزی ابری

  • زیر ساخت هاست ویندوزی ابری آن دینامیک میباشد.
  • می توان با توجه به نیاز خود آنرا تنظیم کرد.
  • حجم ذخیره سازی هاست ویندوزی  بالا میباشد.

برای مثال اگر شما نیازمند به یک  فضا یا پهنای باندی بیشتر باشید، هاست ویندوزی ابری به صورت کاملا خودکار خود را با توجه به نیازمندی شما هماهنگ میکند.از سویی دیگر خطر بسته شدن وب سایت شما  نیزاز بین می برد.و از طرفی دیگراز آنجایی که در فضای میزبانی وب سایت شما در سرورهای متفاوتی میباشد، یکی از کارها حتی اگر یکی از آنها banned باشد، کار کند. بنابراین هیچ ریسکی در این میزبانی وجود ندارد.


هنگامی که یک مشکل در سرور فعال اتفاق میافتد، سرور دیگر همچنان به کار می رود.و این بزرگترین مزیت هاست ویندوزی ابری میباشد.

سرورهای جدید، همچنین منابع حافظه، cpu به صورت دوره ای افزوده می شوند تا وبسایت ها بتوانند با کارایی بالاتریی کار خود ادامه دهند. در هاست ویندوزی ابری، کاربران مجاز میباشند تا با استفاده از منابع خاص کار خود را ادامه دهند. بر خلاف سرورهای مشترک، یک منبع سیستم را با نرخ مورد نیاز فراهم کند. خرید هاست در نتیجه ی آن سایت هایی که در یک سیستم قرار گرفته اند دیگر نمی توانند تاثیر گذار باشند. در حقیقت شما پلتفرمی از این سرویس را انتخاب می کنید که برنامه شما در آن قرار گرفته. این انتخاب ممکن است برای نسخه های ویندوزی این سرویس ویا لینوکسی و حتی نیز برای نسخه های دیگری باشد.

https://www.hostgator.com/windows-hosting

آیا بهترین میزبانی برای شما، میزبانی ابری می باشد؟

میزبانی ابری توسط افرادی زیاد برای مثال وب سایت های شخصی و همچنین شرکتی پذیرفته شده اند و همینطورروند استفاده از هاست ابری  رو به افزایش می باشد. دلیل محبوبیت آن بین کاربران  قابلیت اعتماد آن و همچنین بنا به  نیازهای شما میتواند منطبق شود. برای مثال برای وب سایت هایی که منابع ناچیزی را نیاز دارند، میزبانی ابری می تواند مقرون به صرفه نباشد. برای وب سایت های کوچک برای مثال وبسایت شخصی، میزبانی وب ابری انتخابی مناسب نمیباشد و با پیشرفت تکنولوژیها در آینده روشن تر خواهد شد که آیا هر میزبانی ابری مناسب وبسایت ها در مقیاس کوچک است یا خیر.و چیزی از الان میشود پیش بینی کرد این است که در آینده همه ی وب سایت های بصورت میزبانی ابری میزبانی خواهد شد.

https://cloud-hosting.blogsky.com/1398/04/29/post-17/%d9%85%db%8c%d8%b2%d8%a8%d8%a7%d9%86%db%8c-%d9%88%d8%a8-%d8%a7%d8%a8%d8%b1%db%8c-%da%86%db%8c%d8%b3%d8%aa%d8%9f

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.